Like U!

Förlåt om det inte kommer upp så mycket updateringar på bloggen/YT men det är mycket nu ska försöka att blogga mer och ladda upp videos på jullovet!:)<3
 
Idag har jag i allafall vart på innovatum med klassen o pararellklassen!:D
Vi fick ha mobilerna på bussen!;)<3 Min kik pajjades typ för att nästan ALLA spamma! HAHAxD (inklusive jag;)) 
Nu funkar min KIK igen i allafall! Instresant för er att veta!
 
Jag måste tacka er för att ni läser min blogg statistiken bara blir högre!:D 
Om ni vill att jag ska skriva om något speciellt eller har en fråga är det bara att kommentera jag svarar ALLTID!
 
Jag tog bort julklander för att jag inte hinner att blogga varje dag! Även det på youtube kommer jag inte fortsätta med som ni nog förstår!;) Blir inte heller någon Ullared haul är snart två veckor sen så det är ju ingen idé typ

Kommentarer

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0