~Sean Banan, R&Q, Swingfly~

Mindre seriös bild...
 

Hej!
Idag ska vi åka hem..:( Har i alla fall haft det bäst!
I fredags satt Swingfly bakom mig när vi käka!;) Haha:D Sen var jag på Sean Banans konser på Högis! Fick en tröja som han har signerat det står typ "Sean Banan <3 Elina din fina" HAHAHAHAHxD
Och igår kolla jag på Rydell & Quick (stav!)
Var även på mammas pojkar igår så det har varit fullt upp! Näädåå men det har hänt mycket!
Är i alla fall sjukt nöjd med denna semestern om man säger så!
Håller på med en ny design också så vi får se när den kommer upp på bloggen!;)
Ni får ha det bra KRAM!
 

Kommentarer
Postat av: erika

hej! såg din blogg för länkningen på linn ahlborgs blogg, fin blogg! :)

Svar: Tack!<3
Elina ♡Foto och Vardag

2013-01-03 @ 17:04:09
URL: http://prinseszans.blogg.se

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0