Random

SENASTE

Smset: Tjjo f. Beckis!

Mobilsamtalet: Pappa!

Dryck: Vatten!;)

Gången du grät: igår...

Sång du lyssnade på: Little things - One direction♥

DINA TRE..

Favortifärger: Svart, vit o rosa

Favoritplagg: Venne!

Favoritämnen: idrott, bild hemkunskap

HAR DU NÅGONSIN

Brytit av en penna: Japp!xD

Pussat någon i regnet: mm...

Förlorat någon som betydde mycket: Ja..

Haft ett seriöst förhållande: Ja

 

I ÅR HAR DU

Lärt känna en ny vän: Ja

Skrattat så du börjat gråta: JAAAAAA! Tusen gånger!:D

Fått reda på att någon snackat skit om dig: nej

Pussat en kompis: Ja

Fått ditt hjärta krossat: Njaaa

OM DIG

Ditt namn: Elina

Singel / Upptagen: Singel;)

Stjärntecken: Lejon

Kille eller tjej: tjej

Ögonfärg: blå/grå

Favoritmat: Tacoooooos!xD

Favorit killnamn: Den jag är kär i...

Hårfärg: blond/brun

Långt eller kort : mellan 

Längd: 146,3cm

Mellannamn: Anita, Lovisa

Pearsings: Örhängen 

Tatueringar: Nopp

Höger eller vänsterhänt: Vänster!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0