Its FRIDAY!

...and i love it!♥ 
 

HAJJ!<3
 

Har vart hemma från skolan idag igen hade lite feber i morse och kunde inte prata så jepp...
Men nu är jag lika pigg som vanligt (ksk lite pigare..♥ ) 

I morron blirre fullt upp(TYP!) ska på ett kalas och ett 70-tals disco!;) Kalaset är för min granne(även en av mina bra vänner;)) så det är klockan ett på dan, Disco är för en tjej i min klass! Temat är 70-tal och jag har typ inga idér..:S 
Kommer säkert upp en bild när jag har på mejj 70-tals kläderna, HAHAxD Måste rensa ut min garderob, där överfull;)... Och min fotölj...
HAHA ja men ni fattar;) Har fixat med desigen + headern idag också nu ska jag inte förstöra den mer, HAHA;) 
Innan vi åker till kalas nr.1 så ska vi kanske gå in på en second-hand affär! Kommer böi skit skojj har typ bara varit i en sån affär en gång så det ska bli super-duper skojj!:D Vill också fota med min kamera snart så det blir fina nya bilder på bloggen känns om det bara finns gammla i min dator, hehe men ni får nöja er med en gammal bild tills jag går ut och fotar igen!:) Har vart på överby idag också fick med lite grejor hem;) Köpte lite saker på MAXI, H&M och Cubus, finns en haul uppe på yt!;) Kolla gärna den! En sak till om ni har några förslag på vad jag kan göra för videos och skriva för inlägg kan ni gärna kommentera det så blir det mer videos och inlägg så ni har något och läsa/kolla på! Det blev ett långt inlägg idag men hoppas att det gick bra och att ni orkade läsa!;) 
Ni får ha en grym fredag så hörs vi imorron om jag hinner(Det tror jag men man vet aldrig...!) 
KRAM!<3

Kommentarer

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0