Sista Februari♡

 
Hej! Vart i skolan idag som vanligt, vi filmade till filmen som jag och några ska göra b.la Amanda! Ska bara redigera den så är den klar, kanske lägger upp den på bloggen;) Annars hade vi geografi, bild, svenska och matte. 
 
Blev jätte glad idag när jag logga in på blogg.se, hade fått drygt 10 kommentarer och rätt mycket poäng!:D Blev sjukt överaskad:o Haha, har bloggat i 2 dar sen så händer detta!:D Tack så sjukt mycket!<3  
 
Annars har jag bara gjort läxan och städat, roligaste man kan göra:p.. 
 
Men ni får ha de bra, pöss o kram!

 

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan du göra en videoo?♡

Svar: Kanske♡
Elina ♡Foto och Vardag

2013-02-28 @ 16:20:31
Postat av: Hanna

Eller wanties?♡

Svar: aa♡
Elina ♡Foto och Vardag

2013-02-28 @ 16:22:07
URL: http://alifebyelina.blogg.se
Postat av: Anonym

Sööt bild!♡

Svar: Tack!♡
Elina ♡Foto och Vardag

2013-02-28 @ 19:56:01
Postat av: Hanna

vart redigrar du bilden?:)

Svar: Pixlr express, en app till iphone!:)
Elina ♡Foto och Vardag

2013-03-01 @ 15:54:11
URL: http://hannasfotostyle.blogg.se/

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0