Tillbacka!

Haha sjuuk bild..
Heej!
Nu är jag tillbacka, har inte orkat bloggat så jag låste bloggen.. Men nu är den upp igen med en ny design! Haha gjorde den idag så den blev inte så lyckad ska göra en ny men orkar inte mer idag,det krånglar så sjukt mycket så jag blir sjukt arg och då orkar jag inte göra det mer och aa..:P Så då vet ni varför den är almänt fuul..
I tordags var jag på Ullared!:D Köpte lite saker kanske lägger upp en haul om ni vill de..? 
Köpte lite olika saker.. 
 
Förlåt för dåligt, random inlägg! Puss o Kram!<3 

Kommentarer
Postat av: Nova

HEEJ!:D<3 JAAAA du är tbx!<33 ÄLSKAR din blogg har varit desperat av den när du hade låsit den;)Love uuu!<3

Svar: Aww!<3 Gud vad söt du är, roligt att du gillar bloggen!:D<3
Elina ♡Foto och Vardag

2013-02-26 @ 17:32:10
Postat av: Emelie

Sötaste duuuuuuuuu!;***<3 Love uuu!

Svar: Säger den sötaste själv!:0 ;*;*<33 Love u too!
Elina ♡Foto och Vardag

2013-02-28 @ 15:08:55

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0