Vad vill ni se på bloggen?

Skriv i kommentarena! 

Kommentarer
Postat av: Nova

Hej! Söt blogg av en söt bloggare!:D<3 Jag vill att du ska göra mera videos!:) Sminkollektion, sminknigar, 10 saker du ångrar att du köpt! Room tour! Skönhets videos! Look of the day!

Svar: Hej! Taack!<3 Okej jag ska försöka filma en idag:)<3
Elina ♡Foto och Vardag

2013-02-26 @ 17:30:56
Postat av: MOAH

VIDEOR! Wanties, hiss och diss! rewiewer!<3

2013-02-27 @ 14:52:10
Postat av: My

Heej!<3 Mycket fin blogg!:) Outfit bilder osv. Wanteis, mera videos (Bara vloggar om vad som hänt, 10 saker du ångrar, room tour, hissar och dissar mina mascoror osv! FRÅGESTUND! (om du inte har ?)<3 KRAM love uuu!:*<3

Svar: Hej!:) Tack så jätte mycket!:D<3 Tack för tipsen, jag har en frågestund just nu!<3
Elina ♡Foto och Vardag

2013-02-27 @ 15:15:45
Postat av: Hanna

Det som dom andra har skrivit;) GUD asså vad fin design!:)<3 Sjukt avis tyyyyyp!;) Kul att du och bloggen har kommit igång igen!:D Du kommer komma sjukt långt bara du vill!<3 Kram och lycka till på dejj!

Svar: Naww tack!:)<33 Haha!;) Hehe kul att du tycker om bloggen, tack så mycket bara att hoppas;) Kram på dig med, Tack!:D<3
Elina ♡Foto och Vardag

2013-02-27 @ 15:34:08
URL: http://hannasfotostyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Look of today!! Wanties , hiss och diss! Inlägg om vad du har gjort på dagen osv. Veckans blogg!

Svar: Tack för tipsen!:)
Elina ♡Foto och Vardag

2013-02-28 @ 15:08:18
Postat av: Vanessa

Kan du göra ett inlägg då visar vad du heter på instagram?:)

Svar: Okej!:D
Elina ♡Foto och Vardag

2013-03-01 @ 14:45:28
Postat av: Amalia

Phooto shoot!

Svar: tack!
Elina ♡Foto och Vardag

2013-03-01 @ 15:57:03

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0