Mitt år 2012

Jag fick min systemkamera på julafton så jag testade och ta lite bilder med den osv. Även den första snön kom i januari, haha sjukt sent! Min farmor fyllde även år så vi firade henne!:) Hade även bloggpaus!
 
Februari fota jag nästan hela tiden, hade fortfarande bloggpaus! Det hände inte direkt mycket var med kompisar och var i skolan som vanligt!
 
 
Hade även bloggpaus i mars och jaf fotade inte alls så mycket var med kompisar, skolan osv.
 
April började jag blogga igen men på bloggplatsen! Ja satte i örhängen för första gången på 4 år!;)
Åkte även till Sälen med några kompisar i en vecka! Det var sjuukt skojj=)
 
 
I Maj åkte vi till Turkiet och solade o badade, HAHA;) Regnade två dagar så det var la inte så kul men annars vart det bäst!:) På bilden längst till höger hade vi precis kommit upp så gemför  men den och den på stranden så ser ni lite skilnad;)
 
Juni var det klassbollen, då några skolor möts med olika lag och spelar fotboll typ. 3-6:an kan gå till final osv. Vårt lag gick inte vidare till finalen tyvärr..:( 
Sen var det ju skolavslutning också. Kom ihåg att jag var så himla nöjd med min prickiga klänning jag hade då... Nu vill jag typ spy på den, hatar den! haha;) Åkte ut med båten också då! 
I mitten av Juni åkte vi till härjedalen tog typ 10 timmar att åka upp...:/ Det roliga var att det låg kvar snö och veckan innan vi vart där hade de åkt skidor där;) HAHA helt sjukt!;) 
 
Juli fyllde jag år, Grattis till mig;D Då fick jag min älskade iPhone som jag är helt beronde av 24/7;) Fick även en del pengar och massa mer!;) Köpte en ny bikini, haha;) Var med kompisar också den månaden väldigt mycket!:)<3 Var på Liseberg med Amanda osså!;)<3
 
Augusti var en riktig foto månad (eller vad man ska kalla det..) Var ute och fotade nästan varje dag! Jag och Rebecka var ute några gånger. Även Amanda o jag fota rätt mycket! Sen började skolan denna månaden, kul var det att träffa alla kompisar igen!:)<3 Var på Liseberg;)<3
 
Samma i september fotade jag mycket, löven var så fina då kommer jag ihåg! Annars var det skola som vanligt... Startade denna bloggen då!;)
Vet faktist inte om det hände så mycket i Oktober... Jag fotade la som vanligt! 
Var halloween fest i skolan innan höstlovet! Brandmännen kom också och vi åka brandbill, WIIII!<3
Var sjuk rätt mycket den månaden också, haha (intresant...!)
I November var jag både i Skövde och i Stockholm! Första snön kom osv. (Hade inga bilder från november förutom när jag gjorde en musikvideo...)
 
December var nog den bästa månaden på året! Förutom att jag bloggade sämst HAHA!<3 Jag var i sälen:D Det var Jul:D Vi bakde:D I alla fall hände det massa kul!<33
 
Detta var mitt år, berättade inte så mycket för då skulle jag aldrig bli klar, haha<3 Detta året ska jag försöka satsa på att blogga mycket!:D Kram!<3
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0