Review! One by One!

 
Hej nu ska jag göra en review på One by One waterproof! ( Det var en tjej som önskade det)
 
Den är då vattenfast och jag tycker att den verkligen tål vatten! Jag hade på mig den när jag badade och den hållde jätte bra! 
 
Det är en väldigt naturlig mascara som håller hela dagen, fransarna bli naturligt svarta och det kletar sig inte eller klumpar på fransarna. 
 
Jag tycker dock inte att det är så "himla" bra volume på den dock... 
 
Den får 4 av 5 "stjärnor";) 
 
Hoppas att du som önskade blev nöjd!;)<3
 
KRAM!<3
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0