R.I.P;(

Min iPhone är sönder;(;( 
 
Först blev den helt grå, sen började komma svart utifrån kanterna. När den blev helt svart sättes den på men med ett skimmer eller vad man ska säga ni ser på bild 3... Sen stängdes den av och så stoppa jag i laddaren så blev den blå med det där skimmret på! Nu är den en jätte skarp blå och ingen knapp funkar:( 
 
Så sjukt ledsen, sur och arg! Kommer inte kunna klara mig utan den! Vi måste lämna in den och det brukar ta mer än en månad... Kommer få en lånemobil säkert men jag vill ha min mobil!:((( Bara inte allt minne försvinner...
 
jaja hej då:(
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig skulle inte klara mig en sekund utan den!:(<3

Svar: Tack!<3
Elina ♡Foto och Vardag

2013-01-15 @ 16:32:54
Postat av: Elin

Guud vad skumt!:O

Svar: mmm
Elina ♡Foto och Vardag

2013-01-15 @ 16:51:37
Postat av: Kajsa Johansson

Nej va tråkigt :( den kanske är fuktskadad?

Svar: Vi har fixat det nu, hade inte raderat på ett tag!:)
Elina ♡Foto och Vardag

2013-01-15 @ 18:52:57
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: julia

nej va synd :(
men bra att ni har fixat det!

2013-01-23 @ 22:44:36
URL: http://juliaroses.blogg.se

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0