Tbx till skolan!

Blir jätte konstigt när jag skriver långa rubriker så det får bli korta!haha;)
Hej!<3
Idag var det första skoldagen eller ja, första dan efter jullovet! Var sjukt kul att träffa kompisarna som man inte har träffat på lovet! Vi har fått en ny idrottslärare som verkar va mycket bättre än den förra. Vi hade hon idag och hon verkar vara jätte snäll! På fredagar kommer vi dela upp alla tjejor och killar i varsinna grupper på idrotten så tjejorna har förr sig och killar är för sig! Vet inte om det kommer bli roligare men det kommer iaf att bli kul att ha idrott men tjejorna i andra klassen!:) 
 
Det var en ganska lugn dag och såå förutom att skolmaten smaka BLÄÄÄ.. (haha inget nytt men ändå..)
Ska kanske va med en kompis sen om det går för henne!;) 
 
Bloggar mer sen tror jag, Kram!<3
 
 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0