YouOnlyLoveOnedirection!<3

Hej!
 
Vi hade idrott idag i skolan, och vi har delat upp tjejer för sig o killar för sig vilket inte är lika roligt...!
Visst det är kul att ha idrott med andra klassen, men det blir mycket roligare att ha både killar o tjejer! Det är inte att jag tycker att det är tråkigt att bara vara tjejor på idrotten utan att det blir roligare om man inte delar upp! Bara jag som tycket det? Haha känns typ som det... Men vi kommer ialla fall blanda på onsdagar så det är ju bra! 
 
Första veckan (3 dagar, hahahah) har vart jätte bra tycker jag! Har vart jätte kul att träffa alla igen!:D Har vart rätt "lugna" lektioner. Hahaha...
 
sitter o kikar och skypear! aja herrå!
 

Kommentarer
Postat av: Directioner!

One direction forever!<333

btw. Snygg blogg!

Svar: Jaao! tack!:D<3
Elina ♡Foto och Vardag

2013-01-14 @ 17:09:47

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0