Söndag♥

Hej! Förlåt att jag inte gjorde ett inlägg igår som jag.. Men jag gör ett nu iallafall!;) Efter dansen åkte vi till Ica och köpte mat osv. Det var nån gammal "kvinna" som inte kunde betala med kort så vi fick typ vänta på henne i 5 min extra.. Efter det vart jag bara hemma och hade lördags mys med familjen, kollade på mello, ANTON GICK TILL FINAL!♥ Gladtjej.nuuu

Men det var min lördag, idag ska jag åka och bada:D

Detta blev ett jätte tråkigt inlägg men jaja, ni får stå uut!

Puss o kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hej!
Kolla gärna in på min helt nya blogg och kommentera vad du tycker! :) KRAM♥

Svar: Hej!:) aa det ska jag göra:)<3 Kram!<3
Elina ♡Foto och Vardag

2013-03-03 @ 10:05:08
URL: http://luckyhorsee.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahahahah, vad har du på dig?xD<3

Svar: Ett par sjukt cool brillorxD<3
Elina ♡Foto och Vardag

2013-03-03 @ 11:41:04
Postat av: Issabella

Vad heter du på instagram?:)

Svar: Elinduvet ;)
Elina ♡Foto och Vardag

2013-03-03 @ 11:42:54
Postat av: Amanda ♥

Åh, vad fin blogg du har! <3 Ta gärna en titt in på min blogg - www.amandaaolund.blogg.se :) Kramiis <3

Svar: Taack så mycket!:)<3 Din blogg är också sjukt fiin!:) Kraam!<3
Elina ♡Foto och Vardag

2013-03-03 @ 12:46:15
URL: http://amandaaolund.blogg.se
Postat av: Emelie

Cool girl, jaooo!;):**<33

Svar: Haha, jaoo!;**<3
Elina ♡Foto och Vardag

2013-03-03 @ 18:43:33

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0