Nårgra frågor!<3

1. En tjej/kille du kan vända dig till om nåt har hänt: Elin o Amanda typ<3
2. I ett förhållande, med vem? ingen..
3. Ditt fullständiga namn: Elina Anita Hult
4. Skulle du vilja ha ett förhållande just nu? mm
5. Vad heter killen/tjejen du tycker om? *****<3
6. En kille som du tycker ser bra ut: Louis, Benjamin, William o *****!<3
7. En tjej som du tycker ser bra ut:  Elin Amanda!<3
8. Vem kan du alltid lita på?: Elin o Amanda
9. Nåt du alltid bär med dig ut: Mobilen
10. En av dina kusiner som du kan snacka ut med: Ingen typ!
11. 2 av dina barndomsvänner: Elin o Cassandra
12. Någons blogg som du följer: Linnahlborg.se 
13. Hur många vänner har du på Facebook? Känner du alla?:  -
14. Om du skulle få tatuera in något på din kropp, vad skulle det vara?: One direction!<3
15. Nån som vet nästan allt om dig: Tror inte det...
16. Nån som du delar många minnen med: Familjen!
17. Vem var den senaste personen som ringde dig? Mamma
18. Saknar du någon just nu? Många...
19. Vem var den senaste som smsa dig? Albin
20. Vem var den senaste som du smsa? Albin
21. Nån du tycker ser bra ut när den inte har smink: Amanda o Elin!<3 haha;)
22. En pinsam händelse: har för många, men kommer inte på nån.
23. Vem du sov hos senast:  Farmor
24. Ett ord du älskar att använda: Skoja bah
25. Smeknamn på dig: Elie typ
26. Nån du tycker har fina ögon: Elin o Amanda! (dröm tjejer det;)<3xD)
29. Bästa killkompis/killkompisar: Venne!
30. Bästa tjejkompis/tjejkompisar: Elin o Amanda, Emelie o Lovisa
31. En kille/tjej som jag har vart kär i: Louis!<3
32. Vad klär du dig i oftast? kläder, haha..xD
33. Vart jag helst vill bo: Hemma!
34. Mitt favorit djur: hund och koooo o Griiis!
35. Ett land jag skulle vilja åka till: USA!!!
36. Min idol: One direction!<33333
37. Min födelsedag: 25 juli!
38. Vad jag ska göra på sommarlovet: BADA!<3 ksk åka till italien...
 
Haha vet att jag skrev Amanda o Elin, men dom är bara bäst, HAHAxD<3
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

KOMMENTERA NÅGONTING PÅ DET NYASTE INLÄGGET PÅ MIN BLOGG SÅ SJUNGER MAMMA EN LÅT AV 1D ELLER JUSTIN BIEBER! :D http://dimitrius.blogg.se

2013-01-10 @ 20:14:04
URL: http://dimitrius.blogg.se
Postat av: ebba

hoppas du haft en bra torsdag :)

va gärna med i veckans blogg :)

2013-01-10 @ 22:01:37
URL: http://ebbalinneaa.blogg.se

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0