Sunshine

Hej hej bloggen.
Jag ska börja med att säga förlåt för att jag inte bloggade igår, min lillebror fyllde år så farmor var här, vi kommer även ha kalas för han imorron efter Klassbollen! 
 
Som sagt är det klassbollen imorron, jag ska dit 13.40 så jag hinner blogga. "Klassbollen" är en fotbollsturnering och lagen är klasser i från olika skolor. Mitt lag heter "Äh, vem bryr sig?" kanske lite udda namn, haha.. 
Jag spelar i samma lag som Amanda vilket är sjukt braa! 
Hoppas på någon vinst. 
 
Vädret ute idag är verklligen super fint så ska gå ut och hoppa nu
 
Kraam

Kommentarer

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0