Alla hjärtansdag

Visa bilder har dålig kvalitet, bilderna är tagna från We♥It !
 

Igår var det Alla ♥-dag som jag tror ingen har missat eftersom det är verkligen är sjukt mycket bilder om det på Sociala Medier.
Hela flödet är bombat med bilder med #NoValentineNoProblem och massa klagar på att dom kommer sitta ensam helt forever alone och titta på någon kärleksfilm, käka godis och gråta. Varför skulle man sitta hemma och gråta bara för att man är ensam på alla hjärtans dag, jag menar om du nu är singel så är du ju singel alla andra dagar också, så varför ska du då deppa på alla hjärtans dag. Jag menar man behöver inte fira med en pojkvän/flickvänn utan man kan fira med kompisar eller familjen eller inte fira alls. 
 
Jag firade inte så mycket, jag fick en chokladask, geléhjärtan och några presenter. Sen åt vi middag och kärleksmuffins.
 
Hoppas ni hade en jättebra alla hjärtans dag!
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0