Förlåt för sämst upd.

 
Hej!
Har vart på Ullared i helgen köpte massa grejs!;) Kommer haul, blir olika delar för haulen blev typ 35 minuter lång:/
Har juh osså glömt att vissa vad jag får i kalendern men jag orkar inte var juh klistermärken i en lucka o då vart det inte lika kul längre att vissa men nu har det vart sjuuuukt fina grejor så det är ju BÄST!<3
Gick hem med Cassandra hem från skolan idag var så sjukt skojj! Hade högsta volym på spotify!:D 
Tror ja ska göra en ny header! Men vi får la se... Jag gjorde en bara på skojj i Fredags;)
Som jag inte vet vart den är...
HAHAxD
 
Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en fortsatt finfin tisdag ^^,
Stor kram! :D

[ snälla svara gärna i min blogg om du ska svara, för jag kan tyvärr inte se svaren annars, det är fel på mitt inlogg :/ ]

2012-12-11 @ 13:39:05
URL: http://mooollys.se

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0