Anledningen till att jag inte bloggat

 
Jag har inte kunnat blogg för att min dator har krånglat jätte mycket, jag har inte kunnat kopplat den till WiFi så jag har alltså inte kunnat ha något internet och utan internet, inget bloggande! 
Jag har kunnat blogga från mobilen, så det är därför det har kommit upp något enstaka inlägg. Men att blogga från mobilen tycker jag inte blir så jätte bra, eftersom bilderna blir sämre osv.
 
Men nu har jag fått tillbaka internet till datorn, och jag ska försöka att blogga mer!:) 
Jag ska åka till Italien i morgon och vi kommer bila ner så jag är borta i 8/9 dagar, jag tror att vi har WiFi på hotellet så då kanske jag kan blogga där, men jag ska göra några tidinställda så det kommer inlägg!
 
Förlåt för långt och kanske jobbigt inlägg men jag kände att jag vill berätta det till er, kram
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Din nya design är helt underbar älskar den

Svar: tack:D
Elina ♡Foto och Vardag

2013-07-18 @ 08:01:31

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0