Förra sommarn

 
 
 
Känns så konstigt att titta tillbaka på bilderna från förra sommaren.
Hur jag såg ut då och hur jag ser ut nu är ändå skillnad! 
Jag har även förändrats på andra sätt, jag älskade Justin Bieber vilket jag inte gör nu
Jag sparade mina pengar hela tiden kommer jag ihåg, nu köper jag nånting nästan varje vecka..
Precis som nu hade jag en blogg, fast den var på bloggplatsen, mina headers var helt olika än vad dom är nu, nallebjörnar och massa olika texter, haha
 
Men jag utvecklas mer och mer för varje dag, om ett år kommer jag säkert att ha ändrats ännu mer., 
Ni får ha det så bra kram
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, gud vad söt

Svar: hihi, tack:)
Elina ♡Foto och Vardag

2013-07-08 @ 12:14:45
Postat av: Vendela

Så söt du var och är!;)

Svar: Tack<3
Elina ♡Foto och Vardag

2013-07-08 @ 12:15:32

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0