Svar del 2

r
 
Favorit affär?- H&M gina cubus.
Vem är din favorit i 1D?- Jag älskar alla lika mycket, men Louis kanske ;)
Vilka bloggar läser du?- Jag läser massa olika.
One Direction/Justin Bieber?- One Direction <3
Jeans/Mjukisbyxor?- Båda!
Sommar/Vinter?- Båda, för jag äälskar snön och sommarn är underbar!
Är du ihop med någon?- Nepp.
Vilken iPhone har du?- iPhone 4.
Kan du visa ditt smink?- Jag kan lägga in några bilder någon gång!
Vem är din blogg idol?- Linnahlborg.se
Kan du göra en video då du sjunger?- Jag kan inte sjunga ;)
Var du på 1D konsert?- Japp! 
Vilket år är du född?- 2001.
Hur mår du idag?- Jag mår bra :)
Har du husdjur?- Japp, en hund och fiskar!
Vad har du för kamera?- Canon eos 1100D.
Vad heter du på instagram?- @hultelina :)

Blev lite mer frågor i denna del, vill inte ha för många eftersom det blir tråkigt att läsa!
 

Kommentarer
Postat av: Terese

Vart nr 13. :) Säg till när du följer mig. :)

2013-09-21 @ 16:28:09
URL: http://difbruden.blogg.se
Postat av: amanda

bra svar!

2013-09-21 @ 16:31:59
URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: amanda

bra svar!

2013-09-21 @ 16:31:59
URL: http://liindstrand.blogg.se

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0