Redigerade en bild

 
 
Har egentligen massa saker att fixa innan jag åker till London på torsdag, men jag orkar inte, haha. Så jag redigerade en bild på min hund. Jag brukar inte redigera mina bilder förutom när jag lägger till något filter ellerså. 
Men jag ville testa något nytt typ. Jag gjorde inte så mycket, ljusade upp bilden lite, gjorde den mer rosa, text och lite svagt glitter/skimmer.
 
Ganska onödigt inlägg men jag har updaterat bloggen så dåligt, men jag ska försöka bättra mig!
 
Puss Puss

Kommentarer

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0