Saknar't

Tidinställt

Åhh saknar verkligen Italien, som tur är ska vi dit två gånger i sommar så det är juh sjukt bra! 
Deras glass är verkligen hur god som helst och speciellt Nutellaglassen, mmm! Maten där är också väldigt god.
Det är verkligen ett ställe jag skulle tipsa om att åka till. Vi bodde i Caorle på ett hotell som hette Marina Verde som var hur fint som helst. Hotellrummet var verkligen helt ortoligt, hur stort som helst, och super fina sovrum.
 
Längtar verkligen till sommaren då vi ska dit igen!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0