~Rubrik~

 
Hej!
Förlåt för tyyyp sämst upd. har inte haft tid!
Är i alla fall i Sälen nu o åker i backen;) Har även vart med Tuva idag!;)<3
Är så himla sjukt super duper GLAD för jag fick 1D-biljetter i julklapp (bra sittplats)
Kommer döö när jag ser dom den 8 maj LIVE! Förlåt om nån tycker att detta är skryt men det är verklikgen inte menat så är bara sjukt glad!:D<3 Fick ju mer paket osså kanske kommer upp en video...(Who know?) 
Ska försköka att blogga mer och fixa en ny design! Denna är rätt tråkig...
Känner att detta blev ett random inlägg men jaja...
 
Puss o Kram!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0