Sista dan-.-

Haha sexi 6 åring!;)
 

Hej!<3
Idag är det sista dan i Stockholm, blää jag skulle kunna stanna här i minst ett år, haha kanske inte men länge...
Det har i alla fall vart gryyymt kul!:)<3 Igår när vi åt middag hade en på mammas jobb inte chef men högt upp i jobbet, eller hur man säger bjudit in två skådespelerskor! Dom var så himla dåliga så det var roligt!:D Haha, han som bjöd in skämdes sååå himla mycket han var helt röd i ansiktet!xD 
I alla fall så fick man vara en "känd" person som man skulle vara hela kvällen, jag kollade bara på så jag fick ingen men mamma blev "Pollo Rofjerto" (Pablo i Robinsson;)) Dom hade gjort om namnen, haha det var sååå sjukt jag as garva hela tiden!:D 
Man hade också pengar, det gick lisom ut på att ha mest pengar när kvällen var slut, mamma och en annan på hons jobb fick ihop 2.100!;) 
Mamma snodde 900 från min lillebror!xD Det var asså inga riktiga pengar!
Det var i alla fall skit sköjj! 
Ska filma en vinter TAG nu, håll er updaterade på kanalen så kanske det kommer upp en video!
Vi hörs senare, Kram!<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

OMG! VILKEN SNYGG DESIGN! <3

Svar: Tack!<3
Elina ♡Foto och Vardag

2012-11-25 @ 18:12:41

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0