Skövde!


 
 

 
Hej!<3
 

Sitter i sängen med datan och käkar marabou och blandat gooodis!
Var ute och "spöka" igår med Lillebror, Jossi, Elin och Cassandra!<3 Det var verkligen svin kul, HAHA!<3 Vi fick rätt mycket godis faktist och en hundring och dela på! 
Har vart en lugn dag idag har vart inne och kollat på TV ätit godis och lite chill vid datan(Y) 
Har fixat lite med designen men det är typ fel på kommentarerna får fixa det på Måndag typ!;) 
För i morrn åker jag till Skövde! Ihhhhhh!<3 Ska shoppa och sen ka vi åka till något badställe! Jaja det ska i alla fall bli grymt kul, kommer inte kunna blogg i morrn eftersom jag bara har internet här hemma med båda dator och mobil! Har skaffat videofymy nu så följ mejj gärna där och kollla på mina videos där så blir jag suuuper glad! 
Måste sluta nu ska städa rummet innan mamma kommer hem, Kram!<3
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0