Var stark!<3

Vill bara säga till Amanda att jag finns!<3 Vet hur jobbigt det känns att förlora någon man tycker om!<3 Var stark, Jag älskar dejj och hoppas att du mår bättre snart!<3
 

Hej!<3
Förlåt att jag inte har bloggat men har inte orkat vart mycket och så men hoppas det går bra att det har vart lite dåligt!:(
Första dan efter höstlovet (Don´t like it..) Var kul att träffa kompisar och sååååå! 
Idag ska jag bara städa, göra läxor och fixa lite med julkklander till Johan!;) Nästan bara tråkiga grejor, men jaja då har jag det gjort i alla fall!;) Ska filma svaren på frågestunden, och en haul + Oktober favvos! Så det kommer upp lite videos ska försöka att ladda upp alla idag men vi får se hur det blir med det!<3
Nu ska jag filma, ses!<3

Kommentarer
Postat av: amanda

Älskar dej gmn! Du betyder så 7kt mkt<3 Du är alltid där för mej osv <3Love u!

Svar: :***** <3
Elina ♡Foto och Vardag

2012-11-05 @ 16:20:54

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0