Live whill we´re young♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
Hej!♥ Förlåt för dålig updatering men det har vart nåt fel på mobilen så har inte kunnat blogga:( Men jag ska bli bättre;)♥ 
Vart i skolan idag som vanligt, inget nytt...;) Skulle åka till överby med Matilda men kunde inte, ska vara med Cassie sen så det blir la skojj♥ Chattar osså med Cassie på skype;) och messar lite på kakoTalk!:) Hihihi!♥ 
Blir ingen video idag tror jag orkar inte så att ni vet! HAHA blir lite smått förbannad på en viss person, HAHA♥ 
Men nu blire att fortsätta att skriva på skype och kako så hörs vi!♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vem? :) <3

Svar: Haha simon;)
Elina ♡Foto och Vardag

2012-10-09 @ 18:03:32
URL: http://mmandalarsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Gillar du onedirection?:O

Svar: Ja det är la klart vem gör inte?;)
Elina ♡Foto och Vardag

2012-10-09 @ 18:05:29

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0