Skolstart i morrn! (VT)

Vet att jag ser jätte fet ut på bilden men det var den mörka efekten som gjorde det D:
Hej!<3
Imorrn börjar skolan D:! Orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Men kul ska det bli att träffa vänner!;) Kommer bli så himla ovant att gå upp tidigt! Har sovit till halv 12 och det är ungefär då vi äter lunch i skolan, HAHAxD 
 
Nog om det! Idag har jag vart hemma som vanligt... Fotade även ↑ Bilden längst upp tog jag och dom två i det förra inlägget! Var juh inte bara dom utan några mer men det är dom som jag lagt upp på bloggen! 
 
Under dagen har jag i alla fall inte gjort så mycket jag har typ kollat+Lyssnat på 1D nyas musikvideo 1000 gånger haha!;) Annars har jag inte direkt gjort så mycket mer... 
 
Ska va med en kompis sen klockan fyra vilket ska bli kul!:D
 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Tano

Vilken sjukt snygg och läsvärd blogg du har! :)
Kolla gärna in min om du har tid och lämna en/flera frågor i frågestunden. Kram!

Svar: Tack så jätte mycket!:)<3 Din blogg är sjukt fin!<2
Elina ♡Foto och Vardag

2013-01-08 @ 20:38:01
URL: http://carolinetano.blogg.se/

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0