Liten lista

- SKULLE DU HELLRE :
1. Pierca naveln eller tungan ? naveln
2. vara seriös än rolig ? Jag tror nog rolig
3. dricka röd eller grön mjölk ? grön.
4. umgås med dina fiender eller föräldrar ? föreldrar, såklart?
 

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ?
 nja
2. sol eller måne ? sol
3. vinter eller höst ? vinter
4. vänster eller höger ? vänster
5. soligt eller regn ? Soligt.
6. vaniljglass eller chokladglass ? vaniljglass

 

- OM DIG :
1. Hur mycket är klockan just nu ? 
15.58
3. Vart vill du bo ?  Stockholm kanske
4. Hur många barn vill du ha ?  2
5. Vill du gifta dig ? Vet inte
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? Rullar.
7. Har du ätit sushi ? nej. 
8. Lyssnar du på nu ? inget
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? ingen aning, räknar inte ;) 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Rolig lista!:)

Svar: Tack:)
Elina ♡Foto och Vardag

2013-07-08 @ 12:16:29

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0