Ledsen för dålig updatering!:(

Så jag kör en sånhär nu..;)
 

VEM
Vem är i rummet med dig? - Ingen
Vem önskar du var med nu? - En kompis
Vem fick du senast sms av? - Elin
Vem ska du träffa idag? - Min familj:)
Vem ringde du senast? – Mamma:)
Vem saknar du? – Många..
VAD
Vad åt du senast? - RissiFrutti
Vad har du på dig just nu? - jeans, tröja och hoddie;)
Vad hör du just nu? - Kollar kik:D
Vad har du på fötterna? - Strumpor
Vad för sjukdom hade du senast? - Feber typ
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Woo ;)<3
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Sitta vid mobilen
Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Var på fritids tror jag;)
 
VAR
Vart går din drömresa?- USA<3
Var är din mobil? - I handen
Var har du köpt tröjan du har på dig? - GinaTricot
Var handlar du mest? – Gina, Cubus och kappahl tyyp..
Var är din mamma just nu? -jobbar
HAR
Har du några piercingar? Vart? - I öronen 
Har du något stort ärr? - Ja
Har du varit kär på riktigt? - aa
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har du allt du önskar dig? – Njaa
HUR
Hur är du i skolan? - TOPPEN
Hur ser du ut? – Vet la inte jag?
Hur svarar du i telefonen? - ”Hej det är Elina;)”
Hur var du som person för två år sedan? – Blyg
Hur var du som person för ett år sedan? - Vet inte
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? – Njee
Är du singel? – Jadåå
Är du kort? – Typ..
Är du åksjuk? - Ja!!!
Är du helsvensk? - Nej!
Är du allergisk mot något? – Ja
Är du bra i skolan? - Venne
SKULLE Skulle du vilja vara känd? - Venne
Skulle du vilja tatuera dig? – NEJ!
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - vet inte
Skulle du kunna adoptera? - Det tror jag inte
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Beror på
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Beror på vem..;)
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - Beror på vilken;)
 
 
KRAM<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha oh herregud. Sånna där kan vara roliga, bara dom inte är för långa som vissa kan vara ;)

2013-04-01 @ 22:15:58
URL: http://Pussmulen.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi saknar dig! Börja blogga..<3

2013-04-05 @ 15:25:57
Postat av: Anonym

Varför bloggar du inte? Saknar´t..:(<3

2013-04-05 @ 15:26:38
Postat av: Hanna

Elina?<3 Varför bloggar du inte..

2013-04-05 @ 15:27:07
URL: http://hannasfotostyle.blogg.se/
Postat av: Julia

KOM TILLBACKA!;( <3333333

2013-04-05 @ 15:38:08
URL: http://beautylover.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Varför bloggar du inte mer!?<3

2013-04-05 @ 15:38:34

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0