London

Bilderna är från we♥it men collage har jag gjort

London har alltid varit ett av mina största drömresemål, jag menar dom har så sjukt mycket affärer/märken där som vi inte har här i Sverige och staden verkar bara vara så mysig även fast det bor en massa folk där och så kommer mina älsklingar därifrån.
Som jag sa är London mitt drömresemål och ni kan inte fatta hur glad jag blev när jag och mamma bestämmde att vi skulle åka till London nästa år. Vi har inte riktgit bestämt när vi ska åka men det blir någon gång i Februari/Mars vad jag vet, och jag längtar verkligen hur mycket som helst. 
 
Har ni varit i London någon gång?♥

Kommentarer
Postat av: Wilma

Ja var där 2012 och det var fantastikst. Älskar London så mycket! Vilken är den första affären du ska gå till i London?

2013-11-24 @ 00:42:35
URL: http://wiimzanwilma.blogg.se

Innan du kommenterar:
-Jag fotar med en canon eos 1100d
-Jag gör länkbyten och bloglovinbyten
-Tipsa gärna om tävlingar och bloggar!
-Designen är gjord av mig
-Skriv inget dumt om du inte kan stå för vem du är, kom ihåg att jag alltid ser din ip-adress!
'
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG :)

Ditt fina namn:
Lat är smart

Din mail: (vår hemlighet)

Har du en blogg/sida?:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0